Transilvania va deveni în acest an epicentrul muzicii. În perioada 4-7 august, la Cluj Napoca, vor urca pe cele 10 scene ale Festivalului UNTOLD peste 150 de artiști atât din România cât și din întreaga lume. Până acum au fost vândute peste 45.000 de abonamente pentru cele patru zile de festival.

THE WORLD CAPITAL OF NIGHT AND MAGIC

Conceptul creativ al UNTOLD 2016 pornește de la poveștile nespuse ale Transilvaniei. În acest an ne-am dorit să exploatăm mitologia nopții, acolo unde Transilvania se înscrie cu succes datorită sutelor de legende povestite sau scrise. Transilvania poate fi considerată la ora actuală cel mai de succes brand al României și prin asocierea cu cel mai bun festival ne dorim sa creăm pe termen lung, Universul UNTOLD: îmbinarea perfectă dintre mitologia nopții și magia tărâmului transilvanean. Forța festivalului vine tocmai din istoria regiunii, Clujul fiind și în trecut și în prezent, polul de interes al Transilvaniei. Personajul principal care face posibila legătura dintre cele două lumi este Magicianul, singurul care poate călători în timp și poate aduce magia trecutului în prezent. Magicianul are la îndemână simboluri specifice transilvănene. Oglinda este portalul care trasează granița dintre lumi, Luna este cea care luminează tot ceea ce este nevăzut, Constelația Lira, fiind harpa lui Orpheus poate trezi la viață orice prin muzica ei, Copacii insuflețiți, zânele și celelalte elemente, vin să completeze atmosfera de magie și povestea. Toate aceste simboluri se vor regăsi în festival în decorațiuni și activări.

 

CAMPANII UNTOLD

TRANSYLVANIA ALL INCLUSIVE

Transilvania a fost situată de celebrul ghid turistic Lonely Planet, pe primul loc într-un top al regiunilor turistice din lume care merită vizitate în 2016. În acest an ne propunem să promovăm Transilvania și vrem să le dăm șansa turiștilor să descopere aici mai mult decât un festival. În colaborare cu o agenție de turism vor exista mai multe circuite turistice în Transilvania cu un ghid specializat. Ca să facilităm accesul la obiectivele turistice importante, în acest an ne propunem ca brățara de festival să ofere reduceri sau în unele situații și gratuitate în aceste zone de interes turistic.

ADOPTA UN UNTOLD-IST

Campania este o inițiativa a unui clujean, Mihai Huțanu, și își propune să dovedească faptul că orașul Cluj Napoca este întradevar cel mai prietenos oraș din Europa. Proiectul a apărut ca o reacție la numărul relativ scăzut de locuri de cazare comparativ cu cererea extrem de mare  în perioada festivalului. La finalul campaniei, ne dorim ca cel puțin 8000 de clujeni să-și pună la dispoziție locuința pentru festivalieri reușind să oferim în acest fel în jur de 10.000 de locuri de cazare.

PAY WITH BLOOD & BAC DE 10

Campania Pay with Blood, care a avut în 2015 un impact uriaș în comunitate va fi reluată și în acest an. Scopul proiectului a fost sa încurajam donarea de sânge dar și să tragem un semnal de alarmă cu privire la numărul mic de donatori de sânge din România. Dacă anul trecut campania a fost realizată doar în două orașe, Cluj și București, anul acesta proiectul va fi extins în toate marile centre universitare din România. În plus, în parteneriat cu platforma Și Eu Donez ne propunem să lansăm un proiect unic în România, pornind de la nevoia de donare de sânge. Proiectul va fi lansat în luna iunie.

Și pentru că perfomanța în educație trebuie permanent încurajată, campania Bac de 10 va continua și în acest an. Toți absolvenții din țară ai examenului de Bacalaureat care obțin nota 10 vor primi câte un abonament la Festivalul UNTOLD, iar cei care promovează vor avea reduceri substanțiale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.